مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 16:002021-08-31سياسي

توزیع 120 میلیارد تومان بسته های بهداشتی و معیشتی در اردبیل


جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: از زمان شیوع کرونا در استان با همکاری مؤسسات خیریه به ارزش 120 میلیارد تومان بسته های بهداشتی و معیشتی تهیه و توزیع شده است.

- اردبیل- جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: از زمان شیوع کرونا در استان با همکاری مؤسسات خیریه به ارزش 120 میلیارد تومان بسته های بهداشتی و معیشتی تهیه و توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، الله شکر عبدی عصر سه شنبه در جلسه قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی با مسئولان مجمع مطالبه گران اردبیل اظهار کرد: از اسفندماه سال 98 تفاهمنامه ای بین بسیج و وزارت بهداشت به امضا رسید تا در آن مقطع دو موضوع آموزش و پیشگیری در سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی تصریح کرد: از 30 آبان سال 99 و همزمان با هفته بسیج طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب هفت مأموریت مشخص نظیر آموزش، پیشگیری، قرنطینه، جداسازی و… آغاز شد تا مأموریتی که بر عهده مجموعه بسیج و سپاه قرار داده شده بود، به انجام برسد.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بیش از 150 هزار نفر روز فعالیت ها توسط بسیجیان در پیک سوم و چهارم به انجام رسید و از طریق پایگاه های بسیج کمک های مؤمنانه و همچنین بسته های معیشتی و بهداشتی در بین گروه های مختلف جامعه به صورت محله محور توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 120 میلیارد تومان بسته های بهداشتی و معیشتی در اردبیل

توزیع 120 میلیارد تومان بسته های بهداشتی و معیشتی در اردبیل