مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 14:502021-08-31بين الملل

کمک 2 میلیون یورویی آلمان به اتباع افغانستانی در ایران


سفارت آلمان در تهران اعلام کرد که دولت آلمان در قالب برنامه جهانی غذای سازمان ملل مبلغ 2 میلیون یورو برای کمک به اتباع افغانستانی در ایران اعطا می کند.

- سفارت آلمان در تهران اعلام کرد که دولت آلمان در قالب برنامه جهانی غذای سازمان ملل مبلغ 2 میلیون یورو برای کمک به اتباع افغانستانی در ایران اعطا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفارت آلمان در تهران در صفحه اینستاگرام خود با اعلام این مطلب نوشت: آلمان از اینکه در قالب ماموریتی نجات بخش در @wfpiran برنامه جهانی غذا 2 میلیون یورو به ایران اعطا می نماید، خوشحال است .

همچنین به نقل از هانس اودو موتسل سفیر آلمان نوشت: ما به شراکت قوی و موثر خود با WFP برنامه جهانی غذا در جهت مبارزه با گرسنگی و سوءتغذیه در سرتاسر جهان افتخار می کنیم.

اینجا در ایران، برنامه جهانی حمایت غذایی شدیدی از آوارگان و دیگر افراد آسیب پذیر با اولویت اتباع افغانستانی به عمل آورده که از آنها در برابر فقر و نا امنی حمایت می کند.

آلمان در این گیر و دار همه گیری کووید-19 که یک وضعیت چالش برانگیز انسانی را باعث شده، آمادگی دارد از برنامه جهانی غذا به منظور پوشش دهی به نیازهای فزاینده آوارگان حمایت کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 2 میلیون یورویی آلمان به اتباع افغانستانی در ایران

کمک 2 میلیون یورویی آلمان به اتباع افغانستانی در ایران