مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:252021-08-31سياسي

مرکز قرآن حرم حضرت معصومه(س) میزبان قرآن آموزان از 9 کشور است


حبیبی از ثبت نام 50 فراگیر بین المللی از 9 کشور برای شرکت در دوره های مجازی آموزش قرآن و معارف خبرداد و گفت: در بخش آموزش های مجازی 930 فراگیر درحال سپری کردن دوره های آموزشی هستند.

- ، حجت الاسلام علی حبیبی، با اشاره به اینکه واحد آموزش مجازی یکی از بخش های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (س) است که فراگیران و قرآن آموزان با عضویت در این بخش می توانند به صورت مجازی در برنامه های آموزش قرآن و معارف شرکت کنند، اظهار کرد: در سال جاری در مجموع 930 فراگیر از نقاط مختلف کشور در بخش های مختلف واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث ثبت نام کرده اند و در حال دریافت آموزش های قرآنی و معارفی هستند.

وی افزود: در حوزه آموزش آنلاین 49 دوره در رشته های صحت قرائت، تجوید، حفظ قرآن کریم، معارف قرآنی، معارف حدیثی، معارف اخلاقی و تربیتی، معارف اعتقادی، صوت و لحن و مداحی در سال جاری برای ثبت نام علاقه مندان روی سایت قرار گرفته که از میان این دوره ها، 23 دوره آغاز شده و در حال برگزاری است.

مسئول واحد آموزش های مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (س) افزود: امسال برای دریافت آنلاین آموزش های قرآنی و معارفی 330 نفر ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: در بخش تلفنی و دوره های حفظ و تثبیت قرآن در سال جاری تا کنون 276 فراگیر ثبت نام کرده اند و در حال دریافت آموزش و پشتیبانی به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز قرآن حرم حضرت معصومه(س) میزبان قرآن آموزان از 9 کشور است

مرکز قرآن حرم حضرت معصومه(س) میزبان قرآن آموزان از 9 کشور است