مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:102021-08-31اقتصادي

پول های «طرح ترافیک» کجاست؟


از آنجا که چندهزار خودرو به صورت روزانه از مجوز روزانه طرح ترافیک استفاده می کنند، بی نظمی در «اعمال فرآیند هوشمند حساب و کتاب مبلغ مجوز طرح» می تواند از یکسو حقوق شهروندی را تحت تاثیر قرار دهد و از سوی دیگر باعث شود برخی افراد به جای حرکت در مسیر قانونی .

- از آنجا که چندهزار خودرو به صورت روزانه از مجوز روزانه طرح ترافیک استفاده می کنند، بی نظمی در اعمال فرآیند هوشمند حساب و کتاب مبلغ مجوز طرح می تواند از یکسو حقوق شهروندی را تحت تاثیر قرار دهد و از سوی دیگر باعث شود برخی افراد به جای حرکت در مسیر قانونی که همان دریافت مجوز روزانه است، وارد مسیرهای غیر قانونی و آسیب زننده به شهر همچون مخدوش کردن پلاک خودرو شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: نقص فنی سامانه تهران من در حوزه مدیریت صدور مجوز روزانه طرح ترافیک، امکان رزرو طرح را از شهروندان تهرانی سلب کرده و باعث شده فرمولی که شهرداری تهران برای فروش مجوز اعلام کرده است، در عمل به اجرا درنیاید.

این سامانه که از همان ابتدای راه اندازی با مشکلی از جنس فعالیت دستی به جای عملکرد هوشمند روبه رو بود، در حال حاضر شرایط رزرو مجوز روزانه طرح ترافیک را به خاطر همین اشکال، عملا برای متقاضیان تردد به محدوده طرح، سخت و برای بخشی از شهروندان نیز غیر ممکن کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول های «طرح ترافیک» کجاست؟

پول های «طرح ترافیک» کجاست؟