مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:302021-08-31سياسي

آخرین اقدامات میراث برای ساماندهی قلعه دختر و قلعه اردشیر کرمان


مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان از آخرین اقدامات طرح ساماندهی قلعه دختر و قلعه اردشیر کرمان خبر داد و گفت: آخرین نامه برای پیگیری این طرح انجام و امضای وزیر اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، فریدون فعالی در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس کرمان با اشاره به تعیین خط مشی و برنامه ها در اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان اظهار داشت: ما تا آخرین ساعتی که در خدمت مردم استان باشیم پیگیر برنامه ها و اهداف سازمان میراث فرهنگی هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان ساماندهی قلعه دختر و قلعه اردشیر را از مهمترین اقدامات اخیر اداره کل میراث فرهنگی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: در این منطقه مردم 18 سال اسیر بودند، آخرین نامه برای پیگیری این طرح انجام و امضای وزیر اخذ شده است.

وی عنوان کرد: به همت همکاران در مجموعه اداره کل میراث فرهنگی استان اتفاقات برخورد کردیم در غیر اینصورت تغییر و تحولات به خوبی محسوس بود.

فعالی با اشاره به اینکه بزرگداشت روز جهانی گردشگری 1400 به مدت یک روز در شهر منتخب کرمان برگزار می شود، گفت: این رویداد ملی را با حضور وزیر داریم و کرمان جزو اولین استان هایی است که میزبان وزیر جدید میراث فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات میراث برای ساماندهی قلعه دختر و قلعه اردشیر کرمان

آخرین اقدامات میراث برای ساماندهی قلعه دختر و قلعه اردشیر کرمان