مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-31اجتماعي

هشدار به والدین/آثار قرنطینه بر کودکان و نوجوانان را شناسایی کنید


فعالیت کمتر جسمی ،گذراندن زمان بیشتر جلوی تلویزیون، الگوی خواب به هم ریخته و خستگی و ناامیدی کودکان را در این ایام کرونایی دچار مشکلات جسمی و روانی زیاد خواهد کرد.

- نزدیک به دو سال است که جوامع دنیا را درگیر خود کرده و مردم زیادی به خاطر ترس از بیماری خانه نشین شده اند یکی از گروه های قرنطینه شده در منزل، دانش آموزان هستند که متاسفانه در خانه مانی زیادشان گاهی اوقات باعث افسردگی ، اضطراب، احساس ناامنی و کاهش سرزندگی آنها شده است.

آثار قرنطینه بر کودکان و نوجوانان هم جسمی و هم روانی است خیلی از خانواده ها ترفندهایی را برای شاداب سازی بچه ها به کار برده اند اما عموم خانواده ها برنامه ای برای سرگرمی بچه ها ندارند به ویژه دوره ای که کلاس های آنلاین و مجازی در تابستان برگزار نمی شود عملا برنامه ای بچه ها ندارند.

کودکان در ایام تابستان عموما به باشگاه های مختلف می رفتند، استخر و ورزش و زمین فوتبال و حتی یک خیابان گردی و کوچه رفتن ساده برایشان این روزها آرزو شده است.

برخی کودکان در این ایام به دلیل فعالیت جسمی کم، گذراندن وقت زیاد جلوی تلویزیون، الگوی خواب به هم ریخته ، رژیم غذایی نامطلوب، دچار افزایش وزن و کاهش سلامت قلبی، عروقی و تنفسی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به والدین/آثار قرنطینه بر کودکان و نوجوانان را شناسایی کنید

هشدار به والدین/آثار قرنطینه بر کودکان و نوجوانان را شناسایی کنید