مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 03:452021-08-31اقتصادي

کمک 21 میلیاردی مردم به نیازمندان در مراکز نیکوکاری


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری مردم استان قزوین بیش از 21 میلیارد و 708 میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده اند.

- به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین فرزاد فرهادی بیان کرد: اساس کار کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به محرومان و نیازمندان است ولی این کمک ها زمانی نتیجه بخش است که با محوریت مردمی صورت گیرد.

وی ادامه داد: نیکوکاری از گذشته در میان مردم ما در جریان بوده است و مردم در کارهای انفرادی و جمع های کوچک برای انفاق و دستگیری از مردم اقدام می کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یکی از گام های کمیته امداد برای انسجام بخشی و توسعه فعالیت های مردمی در حوزه نیکوکاری، ایجاد مراکز نیکوکاری است.

وی افزود: طی چهار ماهه نخست سال جاری مردم استان قزوین بیش از 21 میلیارد و 708 میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان و محرومان مساعدت کردند.

فرهادی عنوان کرد: از این رقم بیش از پنج میلیارد و 244 میلیون تومان در شهرستان قزوین، بیش از یک میلیارد و 603 میلیون تومان در شهرستان تاکستان، بیش از چهار میلیارد و 891 میلیون تومان در شهرستان بویین زهرا، بیش از 759 میلیون تومان در شهرستان آوج، بیش از هفت میلیارد و 182 میلیون تومان در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 21 میلیاردی مردم به نیازمندان در مراکز نیکوکاری

کمک 21 میلیاردی مردم به نیازمندان در مراکز نیکوکاری