مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 21:052021-08-30ورزشي

برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی زورخانه ای در شرایط کرونایی تهران!


در شرایطی که وضعیت برگزاری مسابقات آسیایی و جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی مشخص نیست، مسئولان فدراسیون زورخانه ای به دنبال برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی در شرایط خطرناک موج پنجم کرونا هستند.

- برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی زورخانه ای در شرایط کرونایی تهران! در شرایطی که وضعیت برگزاری مسابقات آسیایی و جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی مشخص نیست، مسئولان فدراسیون زورخانه ای به دنبال برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی در شرایط خطرناک موج پنجم کرونا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که کشور در بدترین شرایط ممکن از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارد و روزانه صدها نفر از هموطنان بدلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهند، مسئولان فدراسیون ورزش های زورخانه ای به دنبال برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با حضور ورزشکاران سراسر کشور در تهران هستند.

با وجود شرایط بسیار بد حاکم بر پایتخت و آمار نگران کننده مبتلایان به کرونا و همچنین تاکید مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا بر لزوم خودداری از هرگونه تجمع، مشخص نیست چگونه مجوزهای لازم برای برای برگزاری این مسابقات صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی زورخانه ای در شرایط کرونایی تهران!

برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی زورخانه ای در شرایط کرونایی تهران!