مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 17:452021-08-30سياسي

2 حلقه چاه غیرمجاز در اراضی دهشک پر و مسلوب المنفعه شد


مدیر امور منابع آب مشهد از پر و مسلوب المنفعه بودن دو حلقه چاه غیرمجازعمیق در محدوده امور منابع آب مشهد در روزهای ابتدایی شهریور سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد برزویی با اشاره به اینکه در راستای حفاظت و صیانت از منابع آبی این اقدامات با پیگیری همکاران امور آب مشهد و گروه گشت بازرسی و با همکاری نیروی انتظامی انجام شد، اظهار کرد: دو حلقه چاه غیرمجاز عمیق با عمق هایی تا 85 متر در اراضی دهشک شهرستان مشهد پر و مسلوب المنفعه شد.

مدیر امور منابع آب مشهد افزود: این اقدام موجب جلوگیری از برداشت آب غیرمجاز به میزان بیش از 61 هزار مترمکعب در سال شده است.

وی گفت: با پیگیری گروه رودخانه های امور آب مشهد و همکاری نیروی انتظامی، در اواخر مرداد ماه سال جاری حدود 6 هزار  مترمربع از حریم و بستر رودخانه اخلمد رفع تصرف شد.

برزویی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای حفاظت از اراضی ملی، دولتی و منابع طبیعی کشور، حمایت از حقوق عمومی و حفظ و صیانت از منابع آبی صورت گرفت، ادامه داد: نمایندگان گروه رودخانه های امور منابع آب مشهد در حضور نیروی انتظامی، اقدام به آزادسازی و رفع تصرف هفت پرونده با متراژی حدود 6 هزارمتر مربع از حریم و بستر رودخانه اخلمد پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 حلقه چاه غیرمجاز در اراضی دهشک پر و مسلوب المنفعه شد

2 حلقه چاه غیرمجاز در اراضی دهشک پر و مسلوب المنفعه شد