مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 17:252021-08-30اجتماعي

ساخت و ساز غیر مجاز تهدیدی برای حیات وحش پرور است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه ساخت و ساز غیر مجاز تهدیدی برای حیات وحش پرور در مهدی شهر است، گفت: تصمیم گیری درست به نفع حفظ محیط زیست، - ، امیر عبدوس شامگاه دوشنبه در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی استان سمنان که با حضور اعضا به میزبانی شهدای هفتم تیر دادگستری سمنان برگزار شد، با اشاره به وضعیت نامناسب روستای پرور در مجاورت منطقه حفاظت شده ای به همین نام، تاکید کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه الزامی است.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز غیر مجاز تهدیدی برای حیات وحش پرور است، تاکید کرد: این منطقه سال ها است که مامن وحوش محسوب می شود و می بایست حفاظت شود لذا از دستگاه قضایی نیز می خواهیم تا به حفاظت از اراضی ملی تاکید داشته باشد.

طرح هادی تهدید جدی برای محیط زیست مدیرکل محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه تصمیم گیری لازم به نفع حفظ محیط زیست، در پرور الزامی است، گفت: اجرای طرح هادی و صدور مجوز ساخت و ساز در این منطقه تهدیدی برای محیط زیست است چرا که سال ها روستای پرور خالی از سکنه بود و امروز شاهد ساخت و سازهای غیر مجاز در آن هستیم.

عبدوس بیان کرد: در طول سال به خصوص زمستان جمعیت پرور اندک است اما در تابستان مملو از جمعیت می شود و این موضوع نشان می دهد درخواست ساخت و ساز در این منطقه بیشتر برای تفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز غیر مجاز تهدیدی برای حیات وحش پرور است

ساخت و ساز غیر مجاز تهدیدی برای حیات وحش پرور است