مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 10:452021-08-30سياسي

مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف در سمنان برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، گفت: پس از اتمام مرحله شهرستانی در دو منطقه غرب و شرق استان، چهل وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان برگزار خواهد شد.

- ، حجت الاسلام اسماعیل تدینی ظهر دوشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان سمنان تیرماه 1400 در دو بخش شرق و غرب برگزار شد، بیان کرد: مرحله استانی این رقابت ها در سمنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 113 نفر شامل 48 نفر مرد و 65 زن در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم رقابت خواهند کرد، افزود: این مرحله از رقابت ها روزهای پنجشنبه و جمعه 11 و 12 شهریور در حرم مطهر حضرت یحیی (ع) سمنان برگزار می شود.

رقابت در 8 رشته مدیرکل اوقاف استان سمنان با بیان اینکه برندگان این رقابت ها به مسابقات کشوری راه می یابند، ابراز کرد: نفرات برتر مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در این مرحله حضور خواهند داشت.

تدینی افزود: بر اساس آیین نامه برگزاری مسابقات علاوه بر نفرات برتر مرحله شهرستانی، نفرات اول مسابقات استانی سال قبل اوقاف در رشته های حفظ 10، 20 و حفظ کل قرآن، قرائت ترتیل و تحقیق و نفرات برتر مسابقات سایر دستگاه ها با دارا بودن شرایط مندرج در آیین نامه نیز می توانند به صورت مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف در سمنان برگزار می شود

مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف در سمنان برگزار می شود