مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:052021-08-30سياسي

پرداخت 230 فقره تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد


مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 230 فقره تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید این استان پرداخت شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 230 فقره تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید این استان پرداخت شده است.

کاظم حاجی پور در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، افزود: صندوق کارآفرینی امید یکی از بزرگترین حامیان کسب و کارهای خرد و کوچک است و مدل های مختلفی جهت حمایت از کسب و کارهای کوچک دارد.

وی راه اندازی صندوق های خرد محلی را یکی از راه های حمایت از کسب و کارها دانست و اظهار کرد: در روستای سرآبنیز باشت بانوی کارآفرینی به همراه چند بانوی دیگر اقدام به ساخت دستگاه فیلتر هوا کرده است و این نشان دهنده ظرفیت های عظیم اما مغفول مانده مردم استان است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کارآفرین دیگری در روستای بوستان باشت اقدام به پرورش 9 گونه گیاهان دارویی و بسته بندی و فروش آن کرده است.

حاجی پور با اشاره به اینکه درصد موفقیت در طرح های صندوق کارآفرینی امید بیش از 90 درصد است، تصریح کرد: انحراف در تسهیلات اعطای صندوق کارآفرینی امید بسیار ناچیز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 230 فقره تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت 230 فقره تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد