مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:422021-08-30سياسي

آزادسازی 4500 تن کالا در جریان بازدید وزیر اقتصاد از گمرک فرودگاه امام


سخنگوی کمیسیون جهش تولید مجلس از آزادسازی 4500 تن کالا در جریان بازدید وزیر اقتصاد از گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) خبر داد.

- رحیم زارع نماینده مردم آباده در داریم در کشورهای همسایه از اروپا و آمریکا خریداری می شود و ما می توانیم در این بخش بسیار مؤثر عمل کنیم و بازار کشورهای همسایه را در اختیار خود بگیریم.

سخنگوی کمیسیون جهش تولید مجلس اظهار داشت: علاوه بر این ما برای واردات تکنولوژی و ماشین آلات می توانیم از گمرکات کشورهای همسایه و همچنین مناطق آزاد استفاده کنیم و نسبت به واردات تکنولوژی و ماشین آلات به کشور اقدام کنیم.

زارع خاطرنشان کرد: ما برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور باید مدیران ساختارشکنی که گریزگاه ها را بلدند و امضاهای طلایی دارند از گردونه خارج کنیم؛ چراکه همین مدیرانند که باعث طولانی تر شدن روند کار و بروز مشکلات دیگر در امورات اقتصادی کشور می شوند.

وی افزود: در بحث واردات کالاهای اساسی نیز باید انحصار شکسته شود و این گونه نباشد که فقط چند شرکت و واردکننده خاص امکان واردات کالاها را داشته باشند؛ چراکه همین شرکت ها در شرایط خاص دولت و کشور را تحت فشار قرار می دهند و خواسته های خود را تحمیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 4500 تن کالا در جریان بازدید وزیر اقتصاد از گمرک فرودگاه امام

آزادسازی 4500 تن کالا در جریان بازدید وزیر اقتصاد از گمرک فرودگاه امام