مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 06:152021-08-30اقتصادي

رویداد استان آپ با اولویت استان کرمان برگزار می شود


مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی از اجرای طرح استان آپ در قالب رویداد دوشنبه های استارت آپی خبر داد و گفت: این طرح به انتقال جریان جذب سرمایه در طرح های استانی کمک خواهد کرد.

- رویداد "استان آپ" با اولویت استان کرمان برگزار می شود مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی از اجرای طرح "استان آپ" در قالب رویداد دوشنبه های استارت آپی خبر داد و گفت: این طرح به انتقال جریان جذب سرمایه در طرح های استانی کمک خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی بغدادی امروز در بیست و هشتمین رویداد آنلاین دوشنبه های استارت آپی با موضوع صنایع غذایی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، این صندوق را نهاد مالی اکوسیستم نوآوری کشور توصیف کرد که تا به امروز بیش از 70 طرح و برنامه و خدمت متفاوت در این زمینه برای مخاطبان مستقیم آن که موسسات و شرکت های دانش بنیان هستند، تعریف شده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز اکوسیستم نوآوری کشور فقط دربرگیرنده شرکت های دانش بنیان نیست، خاطر نشان کرد: بخش بزرگی از این اکوسیستم را استارت آپ ها و مجموعه های فناوری که در پارک ها مستقر هستند تشکیل می دهند و در صندوق نوآوری و شکوفایی سعی شده ابزارها و شیوه هایی برای حمایت مالی از این اعضا با کمک معاونت سرمایه گذاری توسعه پیدا کند که از آن جمله می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد استان آپ با اولویت استان کرمان برگزار می شود

رویداد استان آپ با اولویت استان کرمان برگزار می شود