مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 04:402021-08-30سياسي

وزیر ارشاد: مردمی بودن دولت، علت ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و با هنر در گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: اصفهان کانون شهادت و جهاد است، در روز 25 آبان که به نام روز حماسه و ایثار مردم اصفهان نام گذاری شد امام راحل فرمودند در کجای دنیا شهری مثل اصفهان پیدا می شود که حدود 300 نفر را تشیع کنند و در همان روز جمعیت عظیمی به جبهه اعزام شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: رهبر انقلاب در خصوص این واقعه ارزشمند فرمودند در عملیات محرم بیش از هزار نفر شهید شدند و در آن روز تنها 300 نفر از آن ها تشیع شدند، امروز هم بچه های انقلابی و جهادی در سنگرهای دفاع از انقلاب به صورت های مختلف حضور دارند، در سال های اخیر جوانان و مردم اصفهان در کنار سایر گروه های جهادی نقش مهمی آفریدند.

وی افزود: فرهنگ اصیل دینی و اسلامی ما در اصفهان متبلور شده است، فرهنگ غنی شیعی در این شهر ظهور پیدا کرده است، در میدان امام اصفهان تمام جلوه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وجود دارد و عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی به دقت انتخاب شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: امروز در یادبود شهدای بزرگ دولت یادآور می شویم مهم ترین وجهه و علت ماندگاری تاریخی شهید رجایی و باهنر در مردمی بودن آن ها است، این دو بزرگوار با درد مردم زیستند و شهید شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: مردمی بودن دولت، علت ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر است

وزیر ارشاد: مردمی بودن دولت، علت ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر است