مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 04:302021-08-30پزشكي

کاهش سن بستری های کرونایی دردزفول/کمبود نیروی انسانی دربیمارستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به کاهش سن بستری ها و فوتی های کرونایی در این شهرستان گفت: با افزایش بستری ها با کمبود نیروی انسانی در بیمارستان مواجه شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شهرستان دزفول همچنان افزایشی است و ظرفیت بیمارستان بزرگ دزفول تکمیل شده است.

وی افزود: با تأمین تعدادی نیرو از سایر منابع و بیمارستان ها در حال ایجاد بخش های جدید در بیمارستان هستیم اما واقعیت این است که زیرساخت های بیمارستان محدود هستند و به دلیل افزایش تعداد بیماران بستری با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم .

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 300 بیمار کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول بستری هستند، عنوان کرد: حدود 600 بیمار سرپایی نیز خدمات درمانی دریافت می کنند؛ در واقع روزانه یک هزار بیمار کرونایی در دزفول در حال درمان هستند که آمار بالایی است و انرژی و منابع زیادی از ما می گیرد.

قمیشی با بیان اینکه سن ابتلاء و بستری در دزفول کاهش یافته است، گفت: در میان بستری های کرونایی دزفول تعداد زیادی جوان 20 تا 30 ساله مشاهده می شود و در میان فوتی ها کودک نیز داشته ایم که با توجه به این تفاسیر ضرورت دارد که مردم شرایط را جدی بگیرند و عادی انگاری را کنار بگذارند که در غیر این صورت ممکن است زمانی به خود بیایند که دیگر دیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سن بستری های کرونایی دردزفول/کمبود نیروی انسانی دربیمارستان

کاهش سن بستری های کرونایی دردزفول/کمبود نیروی انسانی دربیمارستان