مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 18:252021-08-29اقتصادي

کلاهبرداری 700 میلیون تومانی با رسیدساز جعلی


2 کلاهبردار که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی 700 میلیون تومان از فروشندگان وسایل بازی های رایانه ای کلاهبرداری کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، چندی قبل یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه کرد و مدعی شد در زمینه فروش کنسول های بازی به صورت حضوری و غیرحضوری در سایت های خرید و فروش کالاهای دست دوم فعالیت دارد اما مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

شاکی در ادامه گفت، چند روز قبل فردی خوش صحبت برای خرید کنسول بازی تماس گرفت و پس از توافق ابتدایی آدرس فروشگاه مرا گرفت و به همراه فردی که وی را برادر خود معرفی می کرد به فروشگاه مراجعه کرد او پس از مشاهده دستگاه ها و توافق نهایی با این بهانه که کارت بانکی خود را نیاورده و می تواند به صورت اینترنتی انتقال وجه را انجام دهد اطلاعات حساب بانکی ام را گرفت و با اعلام مشخصات بنده و نشان دادن رسید پرداخت مبلغ مورد نظر در تلفن همراهش دو دستگاه کنسول را به همراه فاکتور خرید به وی تحویل دادم و بعد از بررسی حساب بانکی متوجه کلاهبرداری شدم.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی ، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از این شکایت تعداد دیگری از شهروندان هم صنف شاکی درخصوص سرقت کنسول های بازی به این پلیس مراجعه کردند و با شرح شکایتشان مشخص شد همه آنها از سوی یک متهم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 700 میلیون تومانی با رسیدساز جعلی

کلاهبرداری 700 میلیون تومانی با رسیدساز جعلی