مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 17:452021-08-29سياسي

فرصت ساخت مستندهای روز را از دست ندهیم/ مشارکت در 10 برنامه محرمی


حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، عملکرد سیما را در نحوه پوشش عزاداری دهه اول محرم با توجه به شیوع ویروس کرونا و در خلأ اجتماعات حسینی مطلوب ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو در خلأ اجتماعات حسینی توانست پوشش بسیار خوبی از عزای سرور و سالار شهیدان به نمایش گذارد و ارتقای محسوسی داشت.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی افزود: سیما علاوه بر پوشش مراسم عزاداری محرم در سراسر کشور در راستای هم افزایی، همراه کردن و ترغیب اقشار مختلف مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری های ایام ماه محرم تاکنون اقدامات ارزنده ای انجام داده است.

وی تصریح کرد: مهمترین مسئله، برگزاری عزاداری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بود تا مشکلی برای سلامتی مردم به وجود نیاید که انصافاً رسانه ملی در این میان بیشترین نقش را در تأمین این مهم برعهده داشت.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: دلبستگی شدید مردم به سرور و سالار شهیدان (ع) و برپایی هیئت های عزاداری سال به سال افزایش می یابد و از شور ویژه ای برخوردار است اما با توجه به اینکه امسال نیز همچون سال گذشته به علت شرایط خاص ، برنامه ریزی جامعی برای پوشش این مراسم انجام داد و از این محدودیت ها فرصت های بی نظیر و صحنه های نوینی خلق کرد که قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ساخت مستندهای روز را از دست ندهیم/ مشارکت در 10 برنامه محرمی

فرصت ساخت مستندهای روز را از دست ندهیم/ مشارکت در 10 برنامه محرمی