مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 16:552021-08-29سياسي

احمد خاتمی: طرح اصلاح قانون انتخابات در دستور کار خبرگان رهبری است


احمد خاتمی سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طرح اصلاح قانون انتخابات در دستور کار اجلاس خبرگان رهبری است، اظهار داشت: ادامه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات که بخشی از آن انجام و عملی شد و اجرای آن نیز بسیار مفید بود در دستور کار است تا .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: موضع شرعی و قانونی مجلس خبرگان رهبری در رابطه با دولت سیزدهم همانند دیگر دولت های بعد از انقلاب، حمایت ناصحانه است.

سید احمد خاتمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در قم با بیان این که اعضای خبرگان رهبری در متن مردم و با مردم هستند و به دلیل این ارتباطات مردمی، مسائل و مشکلات مردم به آنها منتقل می شود افزود: رییس جمهوری نیز به حمد الهی در وسط کار است و بی واسطه حرف های مردم را می شنود.

وی با ابراز خرسندی از تشکیل کابینه جدید تاکید کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم و به مسئولان برای گره گشایی از مردم کمک کنیم.

خاتمی، سفر کاری رییس جمهوری به خوزستان را اقدامی ارزشمند دانست و تاکید کرد: رفتن پیش مردم و درد دل مردم را بی واسطه شنیدن و تلاش برای کار گشایی از مردم از کارهای ستودنی و قابل تجلیل است و امیدواریم این روند همچنان در نظام جمهوری اسلامی نهادینه شود و روسای جمهور تا حد مقدور درد دل مدرم را بی واسطه بشنوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد خاتمی: طرح اصلاح قانون انتخابات در دستور کار خبرگان رهبری است

احمد خاتمی: طرح اصلاح قانون انتخابات در دستور کار خبرگان رهبری است