مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 14:452021-08-29سياسي

موافقت دولت با تصویب نامه تنقیحی در موضوع زنان


اعضای دولت با پیشنهاد مشترک معاونت حقوقی رییس جمهور و معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده مبنی بر تنقیح مصوبات موضوع زنان موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هیات وزیران در جلسه بعدازظهر امروز یکشنبه خود به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی، پیشنهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) مبنی بر اصلاح آیین نامه اجرایی تبصره (14) ماده واحده قانون بودجه سال 1400 کل کشور موضوع منابع و مصارف هدفمندی یارانه ها را به تصویب رساند.

براساس اصلاح آیین نامه اجرایی منابع و مصارف هدفمندی یارانه ها، در اجرای ردیف (26) پرداختی های (مصارف) جدول تبصره (14) در خصوص مسکن محرومین، کمیته امداد امام خمینی (ره) و مبنی بر تنقیح مصوبات موضوع زنان موافقت کردند.

به موجب این مصوبه، معاونت حقوقی رییس جمهور موظف است با همکاری معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده به نحو مقتضی نسبت به نشر و اطلاع رسانی متن تنقیح شده مصوبات مذکور اقدام نماید.

مصوبه تنقیحی فوق در چهار فهرست معتبر ، منسوخ ضمنی و با اجرا منتفی ، منسوخ صریح و ابطال شده و غیر معتبر با انقضای زمان دسته بندی و تدوین شده است.

لازم به ذکر است، اعلام اعتبار یا نسخ بخشی از یک مصوبه، به مفهوم اعتبار یا عدم اعتبار سایر بخش های آن مصوبه نیست مگر آن که در پیوست ها تصریح شده باشد؛ و نیز اعلام عدم اعتبار یک مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت دولت با تصویب نامه تنقیحی در موضوع زنان

موافقت دولت با تصویب نامه تنقیحی در موضوع زنان