مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 10:202021-08-29اقتصادي

ایجاد ماهانه 1200 شغل در همدان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از ایجاد ماهانه یک هزار و 200 شغل در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظاهر پورمجاهد ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان اظهار کرد: تلاش زیادی شد 2 هزار و 300 میلیارد تومان کار توسط ستاد فرمان امام(ره) در استان انجام شود که 15 هزار شغل ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه پنج پروژه از شستا گرفتن کار آسانی نبود گفت: در وزارت رفاه تفاهمنامه هایی صورت گرفته که امیدوارم پیگیری شوند و به ثمر بنشیند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به ساخت و سازهای صورت گرفته در استان به خاطر سیل سال های اخیر گفت: در شرایط تحریم از گمرک بندرعباس 70 درصد ماشین آلات را به گمرک استان انتقال دادیم و مستقیم به سر پروژه ها بردیم.

وی با تاکید به اینکه همه در استان به حوزه اقتصادی استان کمک کنند افزود: باید واقع بینانه نگاه کنیم و متاسفانه برخی زمزمه ها نشان از آن دارد که می خواهند این نگاه را تغییر دهند در صورتی که باید همه به توسعه استان کمک کنیم.

پورمجاهد با اشاره به اینکه اگر یک پروژه ای متوقف شود یعنی کار را باید با 20 درصد تورم انجام داد، چرا باید گفته شود پروژه ای متوقف شود گفت: باید مسیر اجرا فراهم شود و اگر کسی دیدگاه توسعه ای دارد توقف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ماهانه 1200 شغل در همدان

ایجاد ماهانه 1200 شغل در همدان