مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 09:202021-08-29سياسي

برای مواجهه با مرگ آماده باشید


استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مرگ یک حقیقت اجتناب ناپذیر برای تمام موجودات است و مهم این است که برای مواجهه با مرگ خود را آماده کنیم، گفت: مرگ نه به معنی نابودی بلکه به معنی انتقال است و خداوند در قرآن می فرماید ما مرگ و حیات را خلق کردیم بنابراین چیزی .

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مرگ یک حقیقت اجتناب ناپذیر برای تمام موجودات است و مهم این است که برای مواجهه با مرگ خود را آماده کنیم، گفت: مرگ نه به معنی نابودی بلکه به معنی انتقال است و خداوند در قرآن می فرماید ما مرگ و حیات را خلق کردیم بنابراین چیزی که آفریده شده یک امر موجودی است و به معنی نیستی و نابودی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد در سخنرانی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه در قرآن و روایات مکرر در رابطه با مرگ صحبت شده است، عنوان کرد: مرگ یک حقیقت اجتناب ناپذیر برای تمام موجودات است و مهم این است که برای مواجهه با مرگ خود را آماده کنیم.

وی بابیان اینکه مرگ نه به معنی نابودی بلکه به معنی انتقال است، افزود: خداوند در قرآن می فرماید ما مرگ و حیات را خلق کردیم بنابراین چیزی که آفریده شده یک امر موجودی است و به معنی نیستی و نابودی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مواجهه با مرگ آماده باشید

برای مواجهه با مرگ آماده باشید