مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 08:402021-08-29اجتماعي

توزیع هزار بسته غذایی موقوفات طی ماه محرم در بلده


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: از محل موقوفات طی ماه محرم یک هزار بسته غذایی در بین شهروندان بلده توزیع شد که این کمک ها در ماه صفر نیز تداوم خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روزهای کرونایی درحالی وارد نوزدهمین ماه از شیوع ویروس شد که همچنان مهربانی و همدلی ها مرهمی بر دردها و مشکلات است و در این میان سهم واقفان غیرقابل انکار است .

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در مراسم توزیع بسته های مومنانه در بلده، اظهار کرد: شهر بلده دارای 800 موقوفه، بیش از 4هزار رقبه و قریب به 70 امامزاده است که مردم فهیم منطقه از آن میزبانی می کنند.

وی با اشاره به وجود وقف های زیادی در این منطقه، افزود: از محل موقوفات، حدود یک هزار بسته کمک مومنانه در بین مردم توزیع شد که عمده این کمک ها از محل موقوفه میرزا یحیی خان نوری بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: انتظار ما این است مردم در این مسیر با ادارات اوقاف و امور خیریه همراهی داشته تا بتوانیم این کار بزرگ را هر ساله در دستور کار داشته باشیم.

کامران نعیمی رییس اوقاف و امور خیریه شهر بلده در ادامه این مراسم با اشاره به توزیع بسته های معیشتی به مناسبت محرم، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون این مرحله، سومین مرحله توزیع بسته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هزار بسته غذایی موقوفات طی ماه محرم در بلده

توزیع هزار بسته غذایی موقوفات طی ماه محرم در بلده