مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 08:402021-08-29سياسي

افزایش اختیارات استانداران در موضوع مبارزه با کرونا


استاندار قم از افزایش تفویض اختیارات به استانداران سراسر کشور در موضوع مبارزه با کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در سخنانی با اشاره به شرایط کرونایی در استان های مختلف کشور اظهار کرد: در حال حاضر 306 شهرستان در وضعیت قرمز، 110 شهرستان در وضعیت نارنجی و 32 شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

وی اقناع سازی افکار عمومی را برای رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی توأم با انجام واکسیناسیون از مهم ترین سیاست های فعلی مبارزه با قرار دارد یادآور شد: گروه های پُرخطر در اولویت دریافت واکسن قرار دارند، ضمن این که افزایش تخت های بیمارستانی نیز مورد توجه بوده است.

استاندار قم با بیان این که وضعیت استان قم در موج فعلی بیماری کرونا در حال تثبیت است ابراز امیدواری کرد سیر شیوع کرونا در هفته های آتی و در استان به روند نزولی درآید.

وی در عین حال به نشست اخیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اشاره و بیان کرد: لازم است تا پیگیری جذب و تخصیص اعتبارات ملی و استانی قم برای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دستگاه های حمایتی از جمله بهزیستی در دستور کار باشد.

سرمست با اشاره به افزایش سهم واکسیناسیون استان قم افزود: گروه های پُرخطر در اولویت دریافت واکسن قرار دارند و از این رو مراکز ترک اعتیاد هم باید مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اختیارات استانداران در موضوع مبارزه با کرونا

افزایش اختیارات استانداران در موضوع مبارزه با کرونا