مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 08:052021-08-29سياسي

باید در مقابله با جبهه باطل کار فرهنگی اثر گذار تعریف کنیم


معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: باید در مقابله با جبهه باطل کار فرهنگی اثر گذار تعریف کنیم تا بتوانیم حرف حق را به مخاطبان خود برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جلسه تکریم حجت الاسلام تقوی و معارفه حجت الاسلام فاطمی پور به عنوان معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با حضور حجت الاسلام رستمی با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام فاطمی پور معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در این جلسه گفت: ما باید در مسیر پیش رو کار ها و فعالیت هایی را انجام دهیم که مقدمه تعالی مجموعه فعالیت های نهاد باشد.

وی افزود: معاونت فرهنگی سیاسی اقدامات خیلی خوبی در سال های گذشته انجام داده و یکی از وظایف ما این است که این فعالیت ها و کار های خوب را ادامه دهیم و بخشی را هم به ایجاد تحول و ایجاد میدان های جدید اختصاص دهیم.

حجت الاسلام فاطمی پور در ادامه گفت: باید تلاش کنیم که زمین بازی را خودمان تعریف کنیم تا بتوانیم دایره اثر گذاری را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: حوزه معاونت فرهنگی سیاسی حوزه تبادل و درگیری بین جبهه حق و جبهه باطل است که مقابله با آن با برخورد سلبی تمام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در مقابله با جبهه باطل کار فرهنگی اثر گذار تعریف کنیم

باید در مقابله با جبهه باطل کار فرهنگی اثر گذار تعریف کنیم