مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-29سياسي

رستمی: تحقق واقعی اسلامی شدن دانشگاه ها مطالبه ما از وزارت علوم است


رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: سند اسلامی شدن دانشگاه ها نه از لحاظ ظاهری بلکه باید در تمامی بخش ها با پیگیری های وزارت علوم اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاهی خبرگزاری فارس، جلسه تکریم حجت الاسلام تقوی و معارفه حجت الاسلام فاطمی پور به عنوان معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با حضور حجت الاسلام رستمی با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی در این مراسم با اشاره به فرصت به وجود آمده در شرایط فعلی گفت: فرصت ویژه ای برای جریان انقلاب و مجموعه های انقلابی برای تحقق آمال و آرزو های انقلاب اسلامی فراهم آمده است و ما اجازه غفلت و سستی در این زمینه نداریم؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم آورده اند باید مسیر را محکم تر و با نگاه به ظرفیت ها، آسیب ها، فرصت ها و با حرکتی جدی و امید بخش ادامه دهیم.

وی در ادامه گفت: رهبری مخاطب اصلی بیانیه را جوانان می دانند و لازمه حل مشکلات و معضلات جامعه داشتن یک دولت تحول گرا و یک حرکت تحولی است که از جوانان مومن انقلابی در آن استفاده شود.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به تشکیل دولت جدید گفت: در حال حاضر دولت انقلابی تشکیل شده و رویکرد ریاست جمهوری این است که این مطالبات رهبری محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستمی: تحقق واقعی اسلامی شدن دانشگاه ها مطالبه ما از وزارت علوم است

رستمی: تحقق واقعی اسلامی شدن دانشگاه ها مطالبه ما از وزارت علوم است