مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:202021-08-29سياسي

از ارائه خدمات به شهروندان بر روی سامانه های هوشمند تا تغییر رویکرد آن درشهرداری


مدیرعامل سازمان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در ارائه گزارش عملکرد این سازمان به تشریح خدمات ارائه شده به شهروند بر روی سامانه های هوشمند و تغییر رویکرد حوزه فناوری محور به ارائه خدمات هوشمند پرداخت.

- مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران تشریح کرد از ارائه خدمات به شهروندان بر روی سامانه های هوشمند تا تغییر رویکرد آن درشهرداری مدیرعامل سازمان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در ارائه گزارش عملکرد این سازمان به تشریح خدمات ارائه شده به شهروند بر روی سامانه های هوشمند و تغییر رویکرد حوزه فناوری محور به ارائه خدمات هوشمند پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فرجود در هفتمین جلسه شورای شهر تهران در ارائه گزارشی از عملکرد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: امروز در ارائه گزارش سازمان فاوای شهرداری تهران در چهار محور خدمات شهروندی در حوزه الکترونیک و هوشمندسازی، ایجاد زیرساختها در درون مجموعه شهرداری تهران، حکمرانی هوشمند و اثرات سامانه ها بر خدمات ارائه شده رویکردها را گزارش می دهم.

این سازمان از سال 47 تاسیس شده است و سال 71 به عنوان سازمان کامپیوتری شهرداری تهران معرفی و از سال 83 نیز نام این سازمان به نام سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گذاشته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ارائه خدمات به شهروندان بر روی سامانه های هوشمند تا تغییر رویکرد آن درشهرداری

از ارائه خدمات به شهروندان بر روی سامانه های هوشمند تا تغییر رویکرد آن درشهرداری