مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 05:502021-08-29سياسي

نمایش «34 روز افتخار» در شیراز ساخته می شود


نماینده فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش درفارس از تولید نمایش 34 روز افتخار در شیراز خبر داد و گفت: این نمایش به روایت دلاورمردی های ارتش در ابتدای جنگ می پردازد.

- ، افشین راعی با اشاره به تولید نمایشی درباره رشادت های نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس، گفت: نمایش 34 روز افتخار به سفارش فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش به بیان گوشه ای از این رشادت ها می پردازد.

او با بیان اینکه این نمایش به صورت مونولوگ و برداشتی آزاد از زندگی نامه شهید آقامعلی میرزایی است، گفت: نگارش متن این نمایش در اردیبهشت ماه آغاز و از اواسط همان ماه نیز تمرین نمایش آغاز شد که اکنون نیز مراحل پایانی را طی می کند.

نماینده فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در استان فارس و شیراز افزود: شهید آقامعلی میرزایی از تکاوران نیروی دریایی ارتش بود که در همان روزهای نخست جنگ به همراه گردان تکاوران نیروی دریایی ارتش با دست تقریبأ خالی با کمک نیروهای مردمی و دیگر نیروها 34 روز دلاورانه جنگیدند و جلوی ارتش تا دندان مسلح عراق رو گرفتند تا مردم عادی و زنان و بچه ها بتوانند از شهر خارج شوند.

کارگردان نمایش 34 روز افتخار بیان کرد: زهرا راعی که پارسال با نمایش بغض شیرین در جشنواره میثاق ارتش مقام دوم زن و در جشنواره ملی سنگر مقام نخست را کسب کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «34 روز افتخار» در شیراز ساخته می شود

نمایش «34 روز افتخار» در شیراز ساخته می شود