مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 05:052021-08-29اقتصادي

خراسان جنوبی؛ استان اول در مقابله با بیابانزایی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی بر اساس ارزشیابی های کشوری رتبه نخست مقابله با بیابانزایی را کسب کرد، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی بر اساس ارزشیابی های کشوری رتبه نخست مقابله با بیابانزایی را کسب کرد، اظهار کرد: عملکرد خوب سال گذشته باعث شد امسال در این حوزه 99 میلیارد تومان اعتبار برای بیابانزدایی اختصاص یابد که نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.

علیرضا نصرآبادی، امروز یکشنبه 7 شهریور به رسانه های گروهی گفت: استان بین دو کویر لوت و مرکزی قرار گرفته که سه ضلع استان را تشکیل می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه 5 میلیون و 400 هزار هکتار از مساحت استان بیابانی بوده و 3 میلیون و 100 هزار هکتار از این مساحت جزء کانون های بحران فرسایش بادی است، افزود: خراسان جنوبی جزء 5 استان درگیر با پدیده گرد و غبار و دومین استان بیابانی کشور است.

وی ادامه داد: طی سال های اخیر با توجه به شرایط خاص استان، اقدامات مقابله با بیابانزایی در استان شتاب بیشتری گرفت.

وی با اشاره به اعتباراتی که از سال 96 در کارگروه ملی مقابله با گرد و غبار برای استان تعیین شد، گفت: با توجه به گستردگی استان ما همیشه یک گام جلوتر از اعتبارات مقابله با بیابان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی؛ استان اول در مقابله با بیابانزایی

خراسان جنوبی؛ استان اول در مقابله با بیابانزایی