مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 14:352021-08-28سياسي

100 واحد مسکن محرومان تا پایان امسال در هلیلان تکمیل می شود


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هلیلان گفت: تا پایان سال جاری 100 واحد مسکن محرومتن در شهرستان محروم هلیلان افتتاح می شود.

- عزیزمراد غلامی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هلیلان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان اینکه عملیات ساخت 100 واحد مسکن نیازمندان این شهرستان تا پایان سال به اتمام می رسد، گفت: این تعداد واحدها با مشارکت بنیاد مسکن استان و بنیاد علوی برای کمک به مددجویان احداث می شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده مقرر شده است تا پایان سال این تعداد واحد مسکن محرومان تکمیل شود که هم اکنون عملیات ساخت 30 واحد آغاز شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هلیلان تاکید کرد: کمیته امداد شهرستان هلیلان با کمک خیرین و بنیاد مسکن برای رفع نیاز مسکن مددجویان که توان ساخت مسکن را نداشته در طول چهار سال گذشته 300 واحد را احداث کرده و به مددجویان تحت حمایت تحویل داده است.

غلامی ادامه داد: عزم کمیته امداد این است که پرونده مددجویان نیاز مسکن در هلیلان بسته شود و هیچ مددجوی تحت پوشش این نهاد از کمبود مسکن رنج نبرد.

غلامی با اشاره گرامیداشت هفته دولت، از افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در شهر هلیلان خبر داد و گفت: این واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 واحد مسکن محرومان تا پایان امسال در هلیلان تکمیل می شود

100 واحد مسکن محرومان تا پایان امسال در هلیلان تکمیل می شود