مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 11:402021-08-28بين الملل

دبیر کل اتحادیه عرب: زمان آن رسیده که فرقه گرایی از منطقه ریشه کن شود


دبیر کل اتحادیه عرب طی نطقی در اجلاس بغداد گفت، زمان آن رسیده است که فرقه گرایی از کشورهای منطقه ریشه کن شود و صلح و ثبات حاکم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب امروز شنبه بر حمایت این اتحادیه از تلاش های عراق برای ایجاد روابط جدید با کشورهای منطقه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز ، ابوالغیط طی نطقی در  اجلاس سران کشورهای همسایه عراق و برخی کشورهای عربی در پایتخت عراق با عنوان کنفرانس همکاری و شراکت بغداد گفت: عراق به دنبال ایجاد روابط جدید با کشورهای منطقه است و اتحادیه عرب از این تلاش حمایت می کند و می خواهد عراق پلی برای ارتباطات باشد.

وی با اشاره به اینکه عراق نمی خواهد که عرصه درگیری ها باشد، گفت: ما در اجلاس بغداد دوستی و محبت عراق را شاهد بودیم و باعث خوشحالی ماست که در این اجلاس حضور پیدا کردیم.

دبیر کل اتحادیه عرب گفت: زمان آن رسیده است که فرقه گرایی از کشورهای منطقه ریشه کن شود و صلح و ثبات حاکم شود.

اجلاس دو روزه  سران کشورهای همسایه عراق و برخی کشورهای عربی  با عنوان کنفرانس همکاری و شراکت بغداد امروز شنبه آغاز به کار کرد.

امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر، تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر، عبدالله دوم شاه اردن، حسین امیر عبداللهیان وزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کل اتحادیه عرب: زمان آن رسیده که فرقه گرایی از منطقه ریشه کن شود

دبیر کل اتحادیه عرب: زمان آن رسیده که فرقه گرایی از منطقه ریشه کن شود