مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 09:352021-08-28بين الملل

حماس: عباس همان شرطهای اسراییل را برای ما هم می گذارد


سخنگوی جنبش حماس تصریح کرد که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برای پایان دادن به شکاف ها و اختلافات و تکمیل پروسه وحدت ملی، همان شرطهای اسراییلی را برای این جنبش می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنا بر سند به دست آمده از منیب المصری بازرگان فلسطینی، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، پیش از آغاز هرگونه گفت وگو برای پایان دادن به شکاف و نیز تکمیل وحدت ملی، برای عربی 21 ، پیش شرط عباس برای آغاز گفت وگو برای رفع شکاف موجود و تکمیل پروسه تحقق وحدت ملی، این ست که جنبش مقاومت اسلامی حماس، کلیه قطعنامه های مشروع بین المللی را به رسمیت بشناسد.

این سند حاکی از آن است که، منیب المصری در نامه ای خطاب به رییس تشکیلات خودگردان فلسطین وی را در جریان دیدارش با رهبران حماس و پاسخ آن ها به ابتکار عمل ارائه شده از سوی هیأت حسن نیت قرار می دهد .

محمود عباس نیز در ذیل این نامه، پیش شرط خود را اعلام می کند.

  رییس تشکیلات خودگردان همچنین تاکید می کند که این به رسمیت شناختن باید با امضای اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس صورت گیرد، در غیر این صورت گفت وگویی در کار نخواهد بود.

در این سند، المصری دیدار چهار ساعته با رهبران حماس (اسماعیل هنیه، صالح العاروری، حسام بدران و صلاح البردویل) را مثبت ارزیابی و اعلام کرد که جنبش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: عباس همان شرطهای اسراییل را برای ما هم می گذارد

حماس: عباس همان شرطهای اسراییل را برای ما هم می گذارد