مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 08:302021-08-28پزشكي

کووید19 نفس ذخایر خونی خراسان رضوی را هم به شماره انداخت


سرپرست انتقال خون خراسان رضوی از کاهش شدید ذخایر خونی استان خبر داد و از مردم خواست در چنین شرایطی بیماران نیازمند به خون را تنها نگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، دکتر سید حمیدرضا اسلامی گفت: در حال حاضر ذخایر خونی استان رو به کاهش است و کلیه پایگاه های از این طریق دانست و متذکر شد: ویروس کووید19 یا همان کرونا با اهدای خون به افراد منتقل نمی شود و متاسفانه یک تصور غلط در بین مردم به وجود آمده که ویروس از این طریق قابلیت انتشار دارد.

سرپرست انتقال خون خراسان رضوی خاطرنشان کرد: افراد مومن، خیّر و نوع دوست در چنین شرایطی بیماران و نیازمندان به خون و انواع فرآورده های خونی را تنها نگذارند بلکه با مراجعه به مراکز انتقال خون باعث برطرف شدن نیاز بیمارستان ها و بیماران بویژه افراد مبتلا به تالاسمی، هموفیلی و سرطان شوند.

  وی پایگاههای فعال اهدای خون در سطح شهر مشهد را به شرح ذیل اعلام کرد: پایگاه اهدای خون ثامن : پارکینگ شماره 4 سابق حرم مطهر ابتدای بازارچه شهید آستانه پرست  پایگاه امام رضا(ع): میدان تقی آباد - ابتدای خیابان دانشگاه   پایگاه امید: خیابان شیرازی - نبش شیرازی 3 - مجتمع تجاری اقامتی امید - طبقه منهای 1   پایگاه شهید سلیمانی (میلاد): آزاد شهر - چهارراه میلاد - بین استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کووید19 نفس ذخایر خونی خراسان رضوی را هم به شماره انداخت

کووید19 نفس ذخایر خونی خراسان رضوی را هم به شماره انداخت