مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 08:052021-08-28اجتماعي

ممنوعیت های تردد به شمال برداشته شد اما محدودیت ها برقرار است


سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه ممنوعیت های کرونایی  برداشته شد ولی محدودیت برای ورود خودروهای غیربومی برقرار است،گفت: از 24 مرداد ماه تا پنجم شهریور ماه امسال تاکنون 21هزار و 259دستگاه خودرو اعمال قانون  و 25هزار و 913 دستگاه خودرو بازگردانده شدند.

- هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در راه های استان مازندران به صورت روان است و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه ممنوعیت های کرونایی  برداشته شد ولی محدودیت برای ورود خودروهای غیربومی برقرار است، افزود: تنها خودروهایی که دارای مجوز هستند اجازه ورود به محورهای شمال را دارند.

سرپرست پلیس راه مازندران با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال، اضافه کرد: مردم باید بدانند پلیس هیچگاه ورودی ها را رها نمی کند و به توصیه ها و هشدارها توجه کنند.

این مسؤول با اشاره به پیش بینی افزایش ترددها، خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این بوده در روزهای آینده با توجه به روزهای پایانی تابستان اراده به سفر افزایش یابد که باتوجه به وضعیت کرونایی استان لازم است قصد سفر نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت های تردد به شمال برداشته شد اما محدودیت ها برقرار است

ممنوعیت های تردد به شمال برداشته شد اما محدودیت ها برقرار است