مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:452021-08-28سياسي

پرونده های ورودی به حوزه قضایی اسلامشهر کاهش 8هزار تایی داشته است


رییس دادگستری اسلامشهر با اشاره به اینکه در سال 97 تعداد 110 هزار و 944 پرونده ورودی در اسلامشهر به ثبت رسیده است گفت: این آمار در سال های 98 و 99 کاهش 8 هزارتایی داشته است.

- ، رضا کمیلی مقدم ظهر شنبه در آیین تکریم و معارفه حجت الاسلام محمدرضا عباسی به عنوان رییس دادگستری اسلامشهر که با حضور ستایشی قائم مقام دادگستری کل استان تهران، برگزار شد با اشاره به اینکه طی 7 سال اخیر در حوزه قضایی اسلامشهر اقدامات مناسبی در جهت همه حوزه های قضایی رخ داده است اظهار داشت: به وقوع پیوستن این اقدامات نتیجه همکاری ها و مجاهدت های همه بخش های شهرستن با حوزه قضایی است.

کمیلی با بیان اینکه سند تحول قضایی در سال گذشته تدوین شد و ماموریت قضایی را برای 5 سال پیش رو تعیین تکلیف کرده است گفت: این سند چندین محور دارد و یکی از محورها فضا سازی قضایی است که طی آن بررسی شود چرا پرونده های زیادی تولید می شوند.

وی در خصوص بررسی چرایی ورود پرونده های قضایی گفت: در این زمینه برنامه ریزی کردیم و برای حل مشکلات مردم ورود نمودیم و می توانیم اعلام کنیم که محوری ترین موارد سند تحول در اسلامشهر پیگیری و محقق شده است.

رییس دادگستری اسلامشهر با اشاره به اینکه در سال 97 تعداد 110 هزار و 944 پرونده ورودی در اسلامشهر به ثبت رسیده است عنوان داشت: طبق آمار و بررسی های صورت گرفته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های ورودی به حوزه قضایی اسلامشهر کاهش 8هزار تایی داشته است

پرونده های ورودی به حوزه قضایی اسلامشهر کاهش 8هزار تایی داشته است