مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:352021-08-28اقتصادي

گلایه زلزله زدگان سی سخت از آوارگی در آستانه فصل سرما


روند ساخت منازل مسکونی رضایت بخش نیست و سرما در حال رسیدن ؛ این مساله، بیشترین دغدغه ای است که از مردم زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد شنیده شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد "روند ساخت منازل مسکونی رضایت بخش نیست و سرما در حال رسیدن"؛ این مساله، بیشترین دغدغه ای است که از مردم زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد شنیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، با وجود گذشت 193 روز از وقوع زلزله شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، وضعیت ساخت مسکن همچنان دغدغه اصلی زلزله زدگان شهر سی سخت و زلزله زدگان این شهرستان بوده و وعده مسئولان مبنی بر تحویل مسکن تا قبل فصل سرما به دلایل مختلف محقق نشده است و حالا زلزله زدگان باید خود را آماده تحمل سوز سرمای منفی 20 درجه زمستان های شهر سی سخت در پای کوه دنا کنند.

یکی از مردم زلزله زده شهر سی سخت به خبرنگاران گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی 100 میلیون تومان وام داده اند که با این میزان خانه ما ساخته نمی شود.

وی افزود: در این شرایط اقتصادی و گرانی هر مسئولی که می تواند با این میزان خانه بسازد، بیایند و خانه ما را بسازند.

از مسئولان انتظار داریم همین طوری که قبلا هم وعده داده شد که محدویتی برای دادن وام به زلزله زدگان سی سخت وجود ندارد میزان وام را بیشتر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه زلزله زدگان سی سخت از آوارگی در آستانه فصل سرما

گلایه زلزله زدگان سی سخت از آوارگی در آستانه فصل سرما