مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:002021-08-28پزشكي

رفع نیازهای مراکز درمانی از درگاه فن بازار محققان کشور


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان پلتفرمی را برای رفع نیازمندی های بیمارستان ها و مراکز درمانی از طریق شرکت های دانش بنیان راه اندازی کردند.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان پلتفرمی را برای رفع نیازمندی های بیمارستان ها و مراکز درمانی از طریق شرکت های دانش بنیان راه اندازی کردند.

سید علیرضا متولیان، رییس هیات مدیره یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به راه اندازی شبکه اجتماعی ویژه متخصصان علوم پزشکی، گفت: این شبکه اجتماعی با عنوان تریتا اَپ ( Tritapp) برای متخصصانی از حوزه‎ های مختلف علوم پزشکی چون پرستاری، دندانپزشکی و رشته های دیگر پزشکی راه اندازی شده است.

وی فن بازار را بخش دیگر این شبکه عنوان کرد و یادآور شد: در این شبکه فن بازار دائمی درمانی با همکاری ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شده است.

متولیان خاطر نشان کرد: در این فن بازار از یک سو نیازهای مراکز درمانی در حوزه های مختلف بهداشت و درمان و سلامت مطرح می شود و از سوی دیگر شرکت های دانش بنیان و فناورانی که عضو این شبکه و در ارتباط با بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند، می توانند با این مراکز جلسات مذاکره برای رفع این نیازمندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نیازهای مراکز درمانی از درگاه فن بازار محققان کشور

رفع نیازهای مراکز درمانی از درگاه فن بازار محققان کشور