مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 04:252021-08-28ورزشي

آه مردم دشت روم پشت سر مسئولان کم کار و بی خیال+فیلم


مردم دشت روم خطاب به مسئولان می گویند به کدام وعده عمل کردید؟ چرا روستایی که در مسیر جاده اصلی کریدور جنوب کشور است، با این سطح امکانات رفاهی دست و پنجه نرم می کند؟ مگر قرار نبود دشتروم به بخش تبدیل شود پس وعده ها چه شد؟.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ یکی از مناطق مستعد و پر از ظرفیت در استان کهگیلویه و بویراحمد یقینا منطقه دشت روم و یا همان ورودی اصلی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که شاهراه اتصال مرکز استان به مناطق جنوبی کشور است.

دشت روم شامل چند منطقه از جمله جهان آباد، حسین آباد و دمکره و امیرآباد است که هنوز می توان عمق محرومیت را در این مناطق به عیان مشاهده کرد که از جمله می توان به وعده های توخالی مسئولان و محقق نشدن آنها در روستای دمکره امیرآباد دشتروم اشاره کرد.

دشتروم بهشت گمشده شهرستان بویراحمد این دهستان فاصله چندانی تا مرکز شهر ندارد تقریبا 15 کیلومتری شهر یاسوج است اما هنوز امکانات رفاهی اولیه را ندارد.

شغل اکثر مردم این منطق خوش آب و هوا کشاورزی و دامپروری است که سهم بسزایی در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد دهستان دشتروم شامل چندین روستای بزرگ و مرکز آن حسین آباد بوده که شامل پاسگاه، خدمات بهداشت و سالن و چمن ورزشی و بسیج  و خدمات کشاورزی، باجه عابر بانک و غیره.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آه مردم دشت روم پشت سر مسئولان کم کار و بی خیال+فیلم

آه مردم دشت روم پشت سر مسئولان کم کار و بی خیال+فیلم