مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 03:052021-08-27سياسي

لغو تمامی کشیک های حرم خادمیاران رضوی مازندران


مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: تمامی کشیک های حرم خادمیاران رضوی لغو و به فرصت دیگری موکول شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سهیل صالحی در گفت وگویی، به تعطیلی موقت کشیک درمان در بیمارستان ها و درمانگاه ها با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی استان، کمک به تغسیل و تدفین درگذشتگان کرونایی و مشارکت در طرح های جهادی مرتبط با حوزه سلامت را انتخاب و ثبت گزارش عملکرد داشته باشند.

مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران با اشاره به اهمیت فعالیت در بخش محرومان و فقرا، بیان کرد: خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) به نیت امام مهربانی ها و باهدف ترویج سیره منور رضوی به محرومین خدمت رسانی می کنند.

  صالحی با اعلام اینکه خادمیاران افتخاری حضرت ثامن الحجج(ع) در شهرستان ها و روستاهای استان خدمات قابل توجهی در حوزه محرومیت زدایی انجام می دهند و قدردان این تلاش بی شائبه آنها هستیم، گفت: همچنین در ایام کرونایی خادمیاران برای کمک به کادر درمانی، بهبود بیماران کرونایی و کمک به قطع زنجیره ابتلا به این ویروس خدمات شایسته ای نظیر تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی اماکن عمومی، منازل مردم و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تمامی کشیک های حرم خادمیاران رضوی مازندران

لغو تمامی کشیک های حرم خادمیاران رضوی مازندران