مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 09:502021-08-27سياسي

انتخاب استانداران شتاب بگیرد/ مشکلات استان بر سلیقه گروه ها ارجحیت دارد


امام جمعه شهرکرد با تأکید بر لزوم شتاب گرفتن انتخاب مدیریت استان ها گفت: واقعیات استانی را بر سلایق فردی و گروهی ترجیح بدهیم و به نگاه مشترک برسیم تا هم ثبات مدیریتی و هم فضای کار و تلاش در استان قوت پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در پیام جمعه با تبریک هفته دولت گفت: انتظار داریم که دولت سیزدهم هیچگاه گرفتار سستی و روزمرگی نشود و از فرصت ها به بهترین وجه ممکن استفاده کند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه کشور به شدت نیازمند مسئله اول کشور است و باید همه کارها و برنامه ها به سمت رهایی از این بلیه باشد، اما نباید از معیشت مردم غافل شد لذا رونق بخشیدن به اقتصاد با نگاه به امکانات داخلی و رفع مشکلات معیشتی مردم از ضروریات امروز کشور است.

تعیین مدیران استانی شتاب بگیرد وی با تأکید بر لزوم شتاب گرفتن تعیین مدیریت استان ها خاطرنشان کرد: امید است هر چه زودتر تکلیف استان ها هم مشخص و ثبات مدیریتی حاکم شود، نباید تعللی در این مسئله صورت گیرد.

نکونام عنوان کرد: انتظار این است که این دولت تصمیم میدانی و نه وزارتخانه ای و ستادی محض اتخاذ کند، یعنی آقایان وزرا شخصاً در مناطق پرمشکل و مسئله دار حضور یابند و همانند مردم مشکلات را لمس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب استانداران شتاب بگیرد/ مشکلات استان بر سلیقه گروه ها ارجحیت دارد

انتخاب استانداران شتاب بگیرد/ مشکلات استان بر سلیقه گروه ها ارجحیت دارد