مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 08:102021-08-27سياسي

شرایط قرمز کرونایی و تداوم ممنوعیت سفر به سرعین


سرپرست فرمانداری شهرستان سرعین گفت: با توجه به شرایط قرمز کرونایی در شهر گردشگری سرعین، ممنوعیت سفر به این شهرستان خواسته و مطالبه مردم است.

- ایسنا/اردبیل سرپرست فرمانداری شهرستان سرعین گفت: با توجه به شرایط قرمز کرونایی در شهر گردشگری سرعین، ممنوعیت سفر به این شهرستان خواسته و مطالبه مردم است.

امانی 5 شهریور در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان سرعین اظهار کرد: از سال 98 درگیری شدیدی را بر اثر شیوع کرونا به عنوان تهدید عمومی و اجتماعی در شهرهای مختلف به ویژه شهرهای گردشگری نظیر سرعین شاهد هستیم که به رکود صنعت گردشگری دامن زده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در شهرستان سرعین 36 نفر بر اثر بیماری کرونا فوت کرده و خانواده های بسیاری داغدار شده اند، تصریح کرد: در حال حاضر ده ها نفر از شهرستان سرعین مبتلا به کرونا هستند که در مراکز درمانی و بیمارستانی اردبیل بستری می باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرعین گفت: 138 نفر در شهر سرعین و در منازل خود در قرنطینه خانگی به سر می برند و 197 بیمار مشکوک کرونایی نیز در این شهرستان داریم.

امانی رنگبندی سرعین را در شیوع موج پنجم کرونا قرمز اعلام کرد و افزود: محدودیت های سفر در 10 روز اخیر به آرام شدن وضعیت کرونایی منجر شده ولی واهمه آن را داریم که با اتمام ممنوعیت سفر در پنج شهریور وضعیت کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط قرمز کرونایی و تداوم ممنوعیت سفر به سرعین

شرایط قرمز کرونایی و تداوم ممنوعیت سفر به سرعین