مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 07:552021-08-27سياسي

محکومیت 6 میلیاردی قاچاق نهاده دامی وارداتی در یزد


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد از محکومیت بیش از 6 میلیارد ریالی نهاده دامی (ذرت) بصورت تجاری خارج از ضوابط تعیینی دولت خبر داد .

- ایسنا/یزد مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد از محکومیت بیش از 6 میلیارد ریالی نهاده دامی (ذرت) بصورت تجاری خارج از ضوابط تعیینی دولت خبر داد .

علی اکبر مختاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد در این خصوص اظهار کرد: طی رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و مأموران نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه بیش از 86 هزار کیلوگرم نهاده دامی (ذرت) وارداتی بصورت تجاری خارج از ضوابط تعیینی دولت را کشف و ضبط کردند .

وی با بیان این که نهاده دامی (ذرت) را قصد خارج کردن از استان داشتند، تصریح کرد: عوامل نیروی انتظامی در این خصوص سه متهم را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابرکوه معرفی کرده که با دستور رییس اداره متهمین بازداشت شدند.

مختاری در ادامه خاطر نشان کرد : شعبه پس از انجام تحقیقات لازم و تشریفات قانونی به صورت فوری پرونده را رسیدگی و به موجب حکم قطعی در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان یزد محکوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد، این مسئول افزود: متهمین علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت مبلغ شش میلیارد و 882


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 6 میلیاردی قاچاق نهاده دامی وارداتی در یزد

محکومیت 6 میلیاردی قاچاق نهاده دامی وارداتی در یزد