مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 07:052021-08-27سياسي

پرهیز از فعالیت های سلیقه ای در حوزه قرآن


مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی لرستان با تاکید بر لزوم ایجاد مجمع خیرین قرآنی در استان، گفت: از فعالیت های سلیقه ای در حوزه قرآن پرهیز شود.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی لرستان با تاکید بر لزوم ایجاد مجمع خیرین قرآنی در استان، گفت: از فعالیت های سلیقه ای در حوزه قرآن پرهیز شود.

روح الدین بلواسی با اشاره به اینکه موسسات قرآنی ظرفیت های فراوانی برای اجرای برنامه های قرآنی و مذهبی دارند، اظهار کرد: 100 موسسه قرآنی در سامانه اتحادیه ثبت هستند ولی 70 موسسه فعالیت بیشتری دارند.

وی با اشاره به اینکه طبق چارت سازمانی هر موسسه قرآنی دارای سه نفر هیئت مدیره است به فعالیت موسسات قرآنی از سال 85 در لرستان اشاره کرد و افزود: اتحادیه موسسات قرآنی لرستان سال 86 ثبت شد.

بلواسی مشکل اصلی در حوزه فعالیت های قرآنی را موازی کاری برنامه های قرآنی دانست و با تاکید بر لزوم آسیب شناسی فعالیت های قرآنی، افزود: متولی برنامه های قرآنی باید در راس یکی باشد کمااینکه باید از فعالیت های سلیقه ای و جزیره ای در حوزه قرآن جلوگیری شود.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی لرستان کمبود اعتبار را مشکل اساسی موسسات قرآنی دانست و با اشاره به اینکه وقف قرآنی و ورود خیران به حوزه قرآن در استان ضعیف است، ادامه داد: برای تامین بخشی از اعتبارات برنامه های قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از فعالیت های سلیقه ای در حوزه قرآن

پرهیز از فعالیت های سلیقه ای در حوزه قرآن