مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 06:202021-08-27اقتصادي

وقتی ذوق به اشیا جان می بخشد/ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار با سفال


کارآفرین ایلامی با تلفیق ذوق و هنر و البته سرمایه اندک توانسته با ایجاد یک کارگاه کوچک برای خود و دیگران زمینه کسب درآمد ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار امروزی که با تغییرات و تحولات سریع بین المللی همراه شده و فرآیند گذر از جامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی را ایجاد کرده، حال  کارآفرینی به عنوان موتور توسعه، می تواند در رشد اقتصادی کشورها نقش مهمی را عهده دار باشد نقشی که بایستی مبتنی بر تقویت توسعه فعالیت های کارآفرینانه باشد.

در کشور ما مراکز حمایت از کارآفرینان بسیار محدود و کارآفرین با تمام مشکلات، ضمن تلاش جهت تبدیل ایده به محصول باید تمام خطر سرمایه گذاری را خود عهده دار باشد.

  مراکز حمایت از کارآفرینان به دلیل نداشتن پشتوانه مالی و عدم حمایت جدی از طرف نهادهای ذی ربط قادر نیستند پاسخگوی نیازهای مالی کارآفرینان باشند، کارآفرینانی که با ایجاد کسب و کارهای کوچک با سرمایه محدود خود و گاهی با دریافت وام اندکی وارد یک حرکت اقتصادی و صنعتی می شوند و در بسیاری از مواقع زندگی و امکانات خود را در راه توسعه صنعتی از دست می دهند.

توسعه کارآفرینی بدون حمایت دولت امکان ناپذیر نیست زیرا تجربه کشورهای دیگر که مسیر توسعه را طی کرده اند، نشان می دهد بدون حمایت دولت، توسعه کارآفرینی غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی ذوق به اشیا جان می بخشد/ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار با سفال

وقتی ذوق به اشیا جان می بخشد/ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار با سفال