مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 14:302021-08-26سياسي

امام جمعه یزد: مجتمع های آموزشی در کنار مساجد راه اندازی شود


برای این که بتوانیم نیروهای متدین و متعهد تربیت کنیم، پیشنهاد می کنم مجتمع های آموزشی در کنار مساجد راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی عصر امروز در جریان دیدار با معاون فرهنگی نیز اتفاق افتاد و دشمن نیز از این خلأ استفاده کرد و با فعالتر کردن فعالیت های مجازی، شبهات خود را القاء کرد.

انفصال مردم از روحانیت تبعات منفی بسیاری در جامعه دارد امام جمعه یزد تاکید کرد: این انفصال مردم از روحانیت، تبعات منفی بسیاری دارد که لازم است خلأ آن پر شود و روحانیون و ائمه جماعات مساجد نیز باید تلاش کنند تا این ارتباط را دوباره برقرار کنند البته محرم امسال اندکی جبران شد اما هنوز به شرایط گذشته بازنگشته است.

وی عنوان کرد: روضه های خانگی باید بیش از گذشته فعال شوند و روحانیون باید برای فعال شدن آن وارد عمل شوند و به بانیان روضه مراجعه کرده و زمینه برگزاری مجدد روضه های سنواتی خانگی را فراهم کنند.

ناصری یزدی ادامه داد: یکی از راه هایی که می توان هم جوانان و نوجوانان را جذب برنامه های دینی کرد و هم برای آینده نیروسازی کرد، تربیت افراد در مساجد است.

وی بیان کرد: پیشنهاد می کنم در کنار هر مسجد، یک مجتمع آموزشی برای پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی راه اندازی شود و امام جماعت مسجد و هیئت امنا و اهالی محل در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: مجتمع های آموزشی در کنار مساجد راه اندازی شود

امام جمعه یزد: مجتمع های آموزشی در کنار مساجد راه اندازی شود