مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 11:252021-08-26ورزشي

تنها یک روستای استان از نعمت گاز محروم است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به بهره مندی دو روستای استان از نعمت گاز در پروژه های هفته دولت اذعان کرد: بر این اساس هم اکنون تنها روستای اسماعیل آباد در قم از نعمت گاز بهره مند نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی در نشست امروز شورای اداری استان و آیین افتتاح 85 پروژه استانی به مناسبت هفته دولت خاطرنشان کرد: علیرغم محدودیت منابع مالی بویژه از اواخر سال قبل و همینطور در سال جاری، پروژه های اولویت دار استان پیگیری شده است.

وی درباره 85 پروژه افتتاحی در استان گفت: 16 مورد از این پروژه ها زیربنایی، چهار مورد زیست محیطی، 25 پروژه در حوزه کشاورزی، 10 پروژه آموزشی، یک پروژه گردشگری، 16 پروژه صنعتی، 2 طرح بهداشت و درمان و 11 مورد نیز مربوط به پروژه های مدیریت شهری است.

وی تصفیه خانه قم را از مهم ترین این پروژه ها معرفی کرد و یادآور شد: این پروژه به 110 میلیارد تومان اعتبار با هدف عدم کاهش کیفیت آب قم در ایام تابستان و اوج مصرف در نظر گرفته شده که فاز نخست آن در هفته دولت به بهره برداری می رسد و فاز دوم نیز تا دو ماه آینده نهایی خواهد شد.

وی بهره برداری از درمانگاه فرهنگیان استان، افتتاح برخی مدارس احداثی و بازسازی شده و همچنین احداث نمازخانه و فضای ورزشی در برخی دیگر از مدارس را از پروژه های آموزشی قابل بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها یک روستای استان از نعمت گاز محروم است

تنها یک روستای استان از نعمت گاز محروم است