مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 10:202021-08-26اقتصادي

افتتاح 288 طرح در هفته تعاون+جزییات


معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از افتتاح 288 طرح تعاونی با سرمایه گذاری 3200 میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی 7000 نفر در هفته تعاون امسال خبر داد.

- محمد جعفر کبیری در گفت وگو با ایسنا ضمن تشریح برنامه های هفته تعاون اظهار کرد: به مناسبت هفته تعاون، امسال 288 طرح تعاونی با سرمایه گذاری بیش از 3200 میلیارد تومان و اشتغالزایی حدود 7000 نفر در حوزه های مختلف تولیدی توزیعی و خدماتی افتتاح خواهد شد.

همچنین جشنواره تعاونی های برتر دوره چهاردهم را برگزار خواهیم کرد.

وی از دیگر برنامه های هفته تعاون امسال را اتصال سامانه جامع بخش تعاون به سامانه ثبت شرکتها نام برد و از آن به عنوان پنجره واحد خدمات ثبتی بخش تعاون یاد کرد.

معاون وزیر تعاون در توضیح مزیت های ایجاد این سامانه گفت: اتصال این دو سامانه باعث کاهش چشمگیر زمان ثبت و تشکیل تعاونی ها می شود.

از ماه آینده همه حمایتها و مشوقهای بخش تعاون از طریق سامانه جامع و هوشمند تعاون انجام می شود که این اتفاق مهم در وهله اول موجب توزیع عادلانه حمایت های هدفمند بخش تعاون به تعاونی ها و در قدم بعدی موجب افزایش شفافیت می شود.

به گفته کبیری، این زیر سامانه ضمن ثبت تجربیات موفق، نیازمندی بخش تعاون کشور به اشتراک گذاری تجربیات موفق و هم افزایی دانشی تعاونی ها را برطرف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 288 طرح در هفته تعاون+جزییات

افتتاح 288 طرح در هفته تعاون+جزییات