مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 10:102021-08-26سياسي

مجلس در روز رای اعتماد تعامل با دولت را ثابت کرد


رییس مجمع نمایندگان گیلان، با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی هم در روند بررسی وزرا و هم در روز رای اعتماد به کابیته ثابت کرد به تعامل با دولت اعتقاد دارد، - ایسنا/گیلان رییس مجمع نمایندگان گیلان، با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی هم در روند بررسی وزرا و هم در روز رای اعتماد به کابیته ثابت کرد به تعامل با دولت اعتقاد دارد، گفت: یکی دیگر از پیام های مجلس در رای اعتماد به وزرا، تاکید بر حل مشکلات مردم به صورت عاجل است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای دولت سیزدهم، اظهار کرد: رای قوی به دولت قوی باید منجر به شروع قوی برنامه ها و اقدامات برای رفع مسائل و مشکلات کشور شود.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی هم در روند بررسی وزرا و هم در روز رای اعتماد به کابیته ثابت کرد به تعامل با دولت اعتقاد دارد، گفت: یکی دیگر از پیام های مجلس در رای اعتماد به وزرا، تاکید بر حل مشکلات مردم به صورت عاجل است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان، اعتماد مجلس به جوانان را از دیگر ویژگی های کابینه سیزدهم دانست و تصریح کرد: نمایندگان از دولت انتظار دارند که بسیار هوشمندانه و خردمندانه و عاجلانه در پی حل مشکلات مردم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس در روز رای اعتماد تعامل با دولت را ثابت کرد

مجلس در روز رای اعتماد تعامل با دولت را ثابت کرد