مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 09:402021-08-26سياسي

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت در موزه شهید باهنرکرمان


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت در محل موزه شهید باهنر در کرمان خبر داد.

- حسین انجم شعاع امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان با گرامیداشت هفته دولت و تبریک به دولتمردان به ویژه دولت جدید اظهار داشت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم که در  هشت شهریور سال 60 به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند و 40 سال از شهادت آنها می گذرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ابراز داشت: در دولت شهیدان رجایی و باهنر شاهد دولت انقلابی، جهادی و مردمی بودیم و گرچه عمر این دولت دو ماه بیشتر نبود اما خیرات و برکات زیادی برای نظام به ویژه محرومان و مستضعفان داشت که از آن جمله می توان به اجرای طرح شهید رجایی برای کمک به محرومان اشاره کرد.

انجم شعاع تصریح کرد: این دو شهید پرورش یافته راستین مکتب اسلام و امام حسین (ع) بودند و اگر بخواهیم اسلام واقعی را مشاهده کنیم در رفتار این دو شهید می توانیم آن را ببینیم.

وی اضافه کرد: شهید باهنر قبل از انقلاب اسلامی علیه رژیم شاهنشاهی مبارزه کرد، به زندان رفن و شکنجه شد و سختی های زیادی را تحمل کرد.

انجم شعاع تصریح کرد:  شهید باهنر برای ترویج افکار اسلامی کار کرد و بسیاری از کتب درسی دینی در سطوح مختلف را تالیف می کرد و در اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت در موزه شهید باهنرکرمان

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت در موزه شهید باهنرکرمان