مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 06:502021-08-26اقتصادي

هفته دولت383 میلیارد تومان پروژه در داراب افتتاح یا کلنگ زنی می شود


فرماندار ویژه داراب از افتتاح و کلنگ زنی 47 پروژه با اعتباری بالغ بر 383 میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/فارس فرماندار ویژه داراب از افتتاح و کلنگ زنی 47 پروژه با اعتباری بالغ بر 383 میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

اصغر فرودی پنج شنبه چهارم شهریورماه در یک مشست خبری از برگزاری مجازی افتتاح با کلنگ زنی پروژه ها در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: هفته دولت امسال به احترام کادر درمان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او در خصوص پروژه های هفته دولت افزود: در داراب 47 پروژه با اعتباری بالغ بر 383 میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

از این تعداد 44 پروژه با اعتباری بالغ بر 303 میلیارد تومان افتتاح و 3 پروژه با اعتبار 83 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

به گفته فرماندار ویژه داراب، 98 درصد از پروژه های افتتاحی 298 میلیارد تومان مربوط به بخش دولتی و یا مؤسسات وابسته به دولت و 2 درصد یعنی 5 میلیارد تومان آن توسط بخش خصوصی یا خیریه ها اجرا شده است.

فرودی در خصوص پروژه هایی که در هفته دولت کلنگ زنی با افتتاح خواهند شد هم گفت: عمده پروژه ها در 11 محور در زمینه برق، آبرسانی، گاز رسانی، مسکن و بهسازی روستایی، ورزش و تربیت بدنی، راه ها و محورهای مواصلاتی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، آب، آموزش و پرورش، خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت383 میلیارد تومان پروژه در داراب افتتاح یا کلنگ زنی می شود

هفته دولت383 میلیارد تومان پروژه در داراب افتتاح یا کلنگ زنی می شود